(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))

(( حـرية )( عدالة )( اجتماعية ))

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

طالب يردع استاذه بالاغاني

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 343

مُساهمةموضوع: طالب يردع استاذه بالاغاني    الخميس نوفمبر 25, 2010 7:54 am

هاي كيفكم

بدون مقدمات

شفوا الطالب النكته

المعلم يسأل الطالب :

غير صيغة الفعل من المضارع للماضي؟؟

الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من بالي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا من باعني بعته = ولا ابيه يجي دربي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : إنت فاكر دمك خفيف ، إنت عاوز تعلمني الهيافة بتاعتك ؟

الطالب : حاجات علمتهالك ... وحاجات نولتهالك ... وحاجات عيشتهالك .. أيام مكنتي معايا .. بريئة بتحلمي ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم: لك يخرب بيتك أنتي فاكرني بنت يا مسطول ، اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك ؟

الطالب : وانا كل ما قول التوبة يا بوي ترميني المقادير ياعين ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك ، وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه؟

الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه !!

حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب :

الناظر : إنت إيه حكايتك مع المدرس ؟

الطالب : توادعنا انا واياه = لكن ما توادعنا . [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الناظر : انت يا ابني بالع راديو والا شريط .. مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش امبارح ؟

الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت لياليه وايامه ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الناظر : إطلع بره وخليني اشوف ابوك جاي هون يا مش متربي!!

الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم للناظر : الطلاب اللي زي دول بتعمل معاهم إيه ؟

الناظر : أطبطب......... وادلع ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://panathelwan.yoo7.com

طالب يردع استاذه بالاغاني
صفحة 1 من اصل 1