(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))

(( حـرية )( عدالة )( اجتماعية ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طالب يردع استاذه بالاغاني

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 343

طالب يردع استاذه بالاغاني  Empty
مُساهمةموضوع: طالب يردع استاذه بالاغاني    طالب يردع استاذه بالاغاني  Icon_minitimeالخميس نوفمبر 25, 2010 7:54 am

هاي كيفكم

بدون مقدمات

شفوا الطالب النكته

المعلم يسأل الطالب :

غير صيغة الفعل من المضارع للماضي؟؟

الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من بالي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا من باعني بعته = ولا ابيه يجي دربي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : إنت فاكر دمك خفيف ، إنت عاوز تعلمني الهيافة بتاعتك ؟

الطالب : حاجات علمتهالك ... وحاجات نولتهالك ... وحاجات عيشتهالك .. أيام مكنتي معايا .. بريئة بتحلمي ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم: لك يخرب بيتك أنتي فاكرني بنت يا مسطول ، اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك ؟

الطالب : وانا كل ما قول التوبة يا بوي ترميني المقادير ياعين ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك ، وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه؟

الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه !!

حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب :

الناظر : إنت إيه حكايتك مع المدرس ؟

الطالب : توادعنا انا واياه = لكن ما توادعنا . [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الناظر : انت يا ابني بالع راديو والا شريط .. مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش امبارح ؟

الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت لياليه وايامه ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الناظر : إطلع بره وخليني اشوف ابوك جاي هون يا مش متربي!!

الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المعلم للناظر : الطلاب اللي زي دول بتعمل معاهم إيه ؟

الناظر : أطبطب......... وادلع ! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

https://panathelwan.yoo7.com

طالب يردع استاذه بالاغاني
صفحة 1 من اصل 1