(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))

(( حـرية )( عدالة )( اجتماعية ))
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عيني جت في عينها ومفتحتليش الباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin


المساهمات : 343
تاريخ التسجيل : 11/02/2010

مُساهمةموضوع: عيني جت في عينها ومفتحتليش الباب    الأربعاء أكتوبر 17, 2012 4:52 am

اذيكوا يابنااااااااات وياستات وياماماهات وياجدات ويازهرات كمان

عامليييييييين ايه طمنونا عليكوا. بصوا بقى صراحة كده جوزي بيتفرج على ماتش مصر وانا زهقانة فقلت مليش غير فتوكاتي حبيياتي اللي هاروح ارغي معاهم

اصل انا افتكرت موقف كده قلت لازم احكيهولكوا. انا يابنات والله دايما بادي للناس اعذار يعنى بحط نفسي مكانهم وبحاول اني مزعلش بس ده برضه ميمنعش ان انا انسانة وليا غلطات وساعات باغلط وبزعل وكل حاجة وساعات الشيطان بيفضل يتنطط ادامي عشان اسئ الظن بالناس.

المهم بصوا بقى ياجماعة انا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] وبشتغل في مكان كل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اللي فيه بتتفتح بكارت وكل موظف معاه كارت دخول ولو حد مش معاه مش هيقدر يدخل.

في يوم من الايام وما اكثرها من ايام اختكم المهيسة جدا نست كارت الدخول ده فرحت الشغل واتفاجات اني نسيت الكارت وفضلت واقفة قدام الباب ربع ساعة وانا موتي وسمي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مش بقدر. وكان في وش الباب مكتب واحدة زميلتي وكانت قاعدة وبصتلي في [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] وانا شاورتلها ان تعالي افتحيلي الباب بس هي راحت وشها في الكمبيوتر وطنشت خاااااااالص.

انا هنا بقى وكان في دخان بيطلع من وداني والشيطان قاعد قدامي يتنطط ويقولي ايه قلة الذوق دي وانا شايطة وعلى اخري المهم دخلت اخيرا حد تاني من زمايلنا فتحلي ودخلت ضبحت على كل الناس الا هي وفضلت شايلالها الموقف ده ومش بنساه وباعتبرها قليلة الذوق.

وتعدي الايااااام والشهوووووور وتتنقل البنت دي وتروح مكان تاني وفجاة قرروا في الشغل ان انا اتنقل انا كمان من مكتبي الحالي لمكتبها لانه هايبقى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]للقسم بتاعي. وبرضه تعدي الايام والشهور وابص ادامي على الباب الاقى خيال واقف على الباب مش قادرة افسر مين اللي واقف ولا ايه اللي بيحصل برة ولا اي حاجة مجرد خيال لان في نور جامد ضارب في الباب مخليني مش شايفة اي حد.

وفجاة الباب اتفتح والخيال دخل وطلعت هي قالتلي انا كنا بشاورلك من برة بس يلا مش مشكلة انا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] انك مش شايفاني غشان النور.

ساعتها زعلت من نفسي اوييييي واتكسفت بس قلت اجي اقولكم لازم تدوا للناس اعذار حتى لو باينلك ايه افترضى حسن النية عشان لما انتي تعملي حاجة من غير قصد الناس تحسن نيتها فيكي.

وربنا وحده هو اللي عالم اني باكتب الموضوع ده عشان افيدكم ويارب يكون صدقة جارية وكل واحدة تحكم على اي حد بسوء نية تفتكر موضوعى ده حتى cheersلو بسيط وتحسن الظن بالناس.cheers
cheers
ويلا سلااااام بقى يابنااااات الماتش خلص ومصر Basketballكسبت مبرووووووكBasketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://panathelwan.yoo7.com
 
عيني جت في عينها ومفتحتليش الباب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 )) :: (بنات حلوان المنتدىالعام) :: منتدى فضفضة و تجارب-
انتقل الى: