(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))

(( حـرية )( عدالة )( اجتماعية ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وانا وانا وانا

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 343

وانا وانا وانا Empty
مُساهمةموضوع: وانا وانا وانا   وانا وانا وانا Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 1:50 am

رد: حكايات الف ليله وليله
وانا وانا وانا

انا خطيبي كان زميالي في الكليه برده بس كان دفعتي السنه الوحديه الي شافني بوشي فيها كنت تنيه لاني في اولى كنت في جامعه تانيه واكدي طبعا سعاتها مكنش في باله اننا هنتجوز
بس بقى و لبست النقاب تالته و رابعه و في رابعه طلب يتقدملي وفعلا تمت الخطوبه واحنا في رابعه و كان برده نفس الحال على الحميد المجدي مفيش شغل مفيش شقه و في جيش 3 سنين

بس كان في رمضان برده
وانا وانا وانا Smile اه بقول رمضان مستغربين ليه هو رمضان الي بنصوم فيه احنا اصلا اتخطبنا في رمضان وهو كان مترشح ظابط ومسكت انا رمضان بطولو و عرضه وادعي ربنا انه ياخد اعفا
يقولي انتي بتحلمي ادعي بس انزل لعسكري ... بس دي مين ابدا ابدا ابدا ... هدعي يعني هدعي .. ماينفعش يبقى في نفسي حاجه و ما اطلبهاش من ربنا على جستي .... دول 3 سنين امال ايه و الله لو يوم حتى ...

وخلص رمضان وراح الكشف و والحمد لله نزل لعسكري بس قولت ايه ده بحسبك هتقولي اعفا ... و ماسكتش برده فضلت زي م انا .. و دخل الجيش فعلا يوم اتنين ... بس الاتنين الي بعده كان في البيت واخد اعفه و بعدها باسبوع كان اخد شعادة الاعفا ... دخل الجيش اسبوع وربنا يشهد انها مش واسطه ولا اي حاجه ... و الحمد له شهرين واشتغل وان شاء الله جوازنا بعد سنه

https://panathelwan.yoo7.com

وانا وانا وانا
صفحة 1 من اصل 1