(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديات بنات محافظة حلوان2010 ))

(( حـرية )( عدالة )( اجتماعية ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

روحت للكوافير عشان اعمل نيولوك لقيته واسع جدااااا من جوه وكله عروسات وعرسان حلوين قوى

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 343

روحت للكوافير عشان اعمل نيولوك لقيته واسع جدااااا من جوه وكله عروسات وعرسان حلوين قوى  Empty
مُساهمةموضوع: روحت للكوافير عشان اعمل نيولوك لقيته واسع جدااااا من جوه وكله عروسات وعرسان حلوين قوى    روحت للكوافير عشان اعمل نيولوك لقيته واسع جدااااا من جوه وكله عروسات وعرسان حلوين قوى  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2012 5:02 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :

ازيكم يا فتوكات يا حبيباتى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ممكن مفسرة تفسرلى تفسريلى الرؤية ديه بعد اذنكم ..

اولا صديقتى اللى شافت الرؤية ديه اسمها ايمان وعمرها 25 سنة ومتوسطة الالتزام ومتزوجة بس فى حياتها دايما مشاكل مع زوجها
وحالتى انا انسة 26سنة ومنتقبة بفضل الله وبحاول الالتزام على قد ما اقدر وانا خريجة جامعة ودلوقتى طالبة فى معهد اعداد الدعاة ومشكلتى فى حياتى موضوع زواجى بجارى احمد اللى بحبه فى صمت من بعيد لبعيد ( واحنا الحمدلله مفيش اى علاقة او كلام بيننا خالص الموضوع بين احمد وبين اخويا وبينى وبين اخته ) بس دلوقتى حصلت مشاكل فى الموضوع والموضوع اتفركش تماما وانا اللى فركشته وعملت قضاء حاجة واستخارة وصديقتى ايمان اللى شافت الرؤية كانت عملالى استخارة قبل الرؤية بفترة لعل الله يبين هل ده خير ويبينلى بيان شافى فى الامر لانى حلمت قبل كده برؤى كتيرة تفسيرها اننا هنتجوز بس بعد صبر وانتظار وانا فعلا انتظرته 5 سنين ويقينى ان الاحلام هتتحقق والله اعلم بس لعله خييير والحمدلله على جميع قضائه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرؤية

صديقتى ايمان حلمت اننا ماشيين فى الشارع وبعدين انا لقيت كوافير
فقلتلها تعالى يا ايمان ندخل الكوافير عشان انا عايزة اعمل شعرى وجسمى وظوافرى واعمل نيولوك وتجديد فى شكلى فدخلنا فعلا الكوافير واتفاجئنا ان الكوافير من جوه واااااااسع جدااااااااا جداااااا كأنه قاعة شديييييدة الوسع وكان كله مليان عروسات وعرسان حلوين قوووى كل عروسة وعريس ماسكين ايد بعض وكانوا كتييير قوووى وشكلهم حلو قوووى وايمان استغربت جدا وجود العرسان والعروسات جوه الكوافير لان ده مش مكانهم الكوفير بيبقى فيه العروسات بس !! و قالتلى انا لما شفتهم

فرحت قوووى
وقعدت الف وادور حوليهم وانا وايمان كنا مبهورين ومبسطوين جدااا ومش مصدقين ان الكوافير من جوه يبقى واسع كده ومليان عرسان وعروسات كده لان ده طبعا مش طبيعى خالص وانتهت الرؤية وايمان صحيت مبسوطة جداااا

1. [size=21]
    الحالة الدينية للرائية و من معها :لايمان صديقتى صاحبة الرؤية هيا محجبة ومتوسطة الالتزام وليا انا الحمدلله بحاول التزم على قد ما اقدر وانا منتقبة وطالبة فى معهد اعداد الدعاة

- أسماء من فى الحلم و علاقتك بيهم .:ايمان (صديقتى الانتيم واختى وعلاقتى بيها قوية جدااااااا )

- الحالة الاجتماعية للرائية ) .:ايمان الرائية (متزوجة )

- هل تعانى الرائية من هموم أو توتر أو قلق قبل النوم . حالتها النفسية كانت كويسة

- توضيح هل الرائية ترقى أم لا .- توضيح هل الحلم حلم عادى أم استخارة .: ايمان لاترقى _ معرفش حلم عادى ولا لآبس تقريبا ده حلم استخارة لانها حلمته بعد مرور كذا يوم على استخارة وقضاء حاجة انا عملتهم وهيا عملتلى قبل الحلم بفترة استخارة ]/SIZE]

[/size]
https://panathelwan.yoo7.com

روحت للكوافير عشان اعمل نيولوك لقيته واسع جدااااا من جوه وكله عروسات وعرسان حلوين قوى
صفحة 1 من اصل 1